Parfumerie en live chat

Klantenservice uitbesteden

Iedereen heeft er thuis wel een flesje van staan, parfum. Geparfumeerde oliën, parfums en andere geuren worden al jaren gebruikt door mensen. Tegenwoordig zijn geuren overal te vinden van geurkaarsen tot bad en lichaamsproducten. Er zijn tal van redenen waarom mensen parfums dragen, maar uiteindelijk komt het erop neer dat wij ons gelukkiger en aantrekkelijker voelen als we lekker ruiken. Vrouwen vinden vaak de mannelijke parfums lekker ruiken en mannen vinden de vrouwelijke parfums lekker. Er zijn allerlei verschillende soorten parfum. Van groot tot kleur en van goedkoop tot duur. Voor iedereen is er wel één te vinden. Hiervoor zijn ook allerlei verschillende winkels, dit kunnen ketens zijn maar ook kleine boetiekjes. Zij beschikken vaak over een eigen website. Websitebezoekers kunnen hier allerlei vragen over hebben hiervoor kan een live chat een goede oplossing zijn!

Wat is een live chat?

Op een live chat kunnen websites bezoekers allerlei vragen stellen. Er verschijnt een pop-up melding recht onderin de webpagina. Op deze manier kunnen websitebezoekers op een anonieme en laagdrempelige manier al hun vragen stellen. Hierdoor neem je onzekerheden weg van de klant en creëer je meer betrokkenheid. De live chat kan naar volledig eigen wens worden ingericht. Denk hierbij aan de kleuren van jouw website en de manier van communiceren. Op deze manier past deze volledig bij u.

Hoe helpt Chatkracht bij een live chat?

Elke parfumerie kan ervoor kiezen om de live chat uit te besteden, dit kan bij Chatkracht. Alle chats die naar de organisatie worden gestuurd komen binnen bij de chatspecialisten van Chatkracht. Zij pakken deze chats op en beantwoorden deze. Op deze manier wordt de klant volledig geïnformeerd. De chatspecialisten staan 7 dagen per week klaar om al deze chat te beantwoorden. Heeft u interesse neem gerust contact op via de live chat  op onze website!